Moravské přístroje, a. s., zdroj: https://www.mii.cz/art?id=772&lang=405, vytištěno: 30.04.2025 19:07:57
Control Web 6.1 SP8
Rozšíření
Do přístroje date_time_control byly
doplněny nativní procedury Enable(), Disable()
a IsEnabled() : boolean;
Do přístroje table byla přidána
nativní procedura IsFormula( Layer : any; Row : longcard; Col : any ) : boolean;
Do virtuálního přístroje indicator
byly doplněny nativní procedury:
ClearFalseText();
ClearTrueText();
AddFalseText( Text : string );
AddFalseText( Text, FontName : string; FontSize : longcard; FontType : string );
AddFalseText( Text, FontName : string; FontSize, FontDPI : longcard; FontType : string );
AddTrueText( Text : string );
AddTrueText( Text, FontName : string; FontSize : longcard; FontType : string );
AddTrueText( Text, FontName : string; FontSize, FontDPI : longcard; FontType : string );
SetDimension();
SetFalseTextColor( Red, Green, Blue : longcard );
SetTrueTextColor( Red, Green, Blue : longcard );
Do virtuálních přístrojů multi_label a
switch_label byly doplněny nativní procedury:
ClearText();
AddItemText( Item : longcard; Text : string );
AddItemText( Item : longcard; Text, FontName : string; FontSize : longcard; FontType : string );
AddItemText( Item : longcard; Text, FontName : string; FontSize, FontDPI : longcard; FontType : string );
SetDimension();
SetTextColor( Red, Green, Blue : longcard );
Rozšíření systému VisionLab
Ve stromu datových objektů jsou nyní zobrazeny
všechny datové objekty, tedy i ty které budou vytvořeny
některým krokem a v daném okamžiku zatím neexistují. Stav
datového objektu je možné rozlišit podle barvy, jakou je
zobrazené jeho jméno:
černá - datový objekt byl vytvořen před spuštěním
prvního kroku (je definován v sekci init_data)
šedá - datový objekt zatím neexistuje, bude
vytvořen provedením některého kroku
modrá - datový objekt byl vytvořen krokem (není
definován v sekci init_data)
V paletě kroků bylo upraveno řazení kategorií
kroků, tak aby jednodušší a častěji používané kroky byly na
začátku.
Byla přidána kategorie kroků GPU filtry,
která obsahuje obrazové filtry, které jsou řešeny masivně
paralelními výpočty v GPU a které přitom mohou být
aktivní jen ve zvoleném regionu. Tyto filtry využívají
moderních vlastností systému OpenGL 3.0 a dosahují velmi
vysokého výkonu i při mnohonásobném opakování.
V této kategorii jsou kroky:
gpu_HSL_filter - filtrace barev
v HSL barevném prostoru
gpu_denoise_filter - anisotropická
filtrace obrazového šumu
gpu_grayscale_filter - převod obrazu
do stupňů šedi včetně možností globálního
i lokálního adaptivního prahování
Byla přidána kategorie kroků Přemístění
obrazových bodů, které je řešeno v GPU. Tyto kroky
využívají moderních vlastností systému OpenGL 3.0 a dosahují
velmi vysokého výkonu. V této kategorii jsou
kroky:
gpu_matrix_pixel_displacement -
lineární transformace geometrie obrazu prostřednictvím
zadaného maticového operátoru
gpu_transformation_pixel_displacement
- transformace geometrie obrazu podle zadané translace,
rotace, měřítka a zešikmení
Do kamerového přístroje gl_stitched_panorama
byla přidána schopnost sestavovat panorama z obrazů
libovolné orientace.
Opravy chyb
Ve virtuálním přístroji gl_camera
byl odstraněn potenciální problém s nekorektním
chováním v případě, že v aplikaci došlo okamžitě
po startu k chybě za běhu programu. Problémy mohly vznikat
pouze tehdy, byla-li kamera z programu odstraněna ještě
dříve, než byla po svém vzniku korektně dokončena její
inicializace vláknem vykreslovacího serveru.
|