Moravian instruments
Vyhledávání
Hlavní menu
Hlavní stránka
O společnosti
Stažení software
Stažení dokumentů
Obchodní partneři
Registrace
Vstup pro partnery
Produkty
Programový systém Control Web
Strojové vidění VisionLab
Kamery DataCam a  osvětlovače DataLight
Průmyslový počítačový systém DataLab
Vědecké CCD kamery
Speciální technika
Ceník
Aktivace produktů
Control Web online
Služby
Školení
Zakázková řešení
Podpora
Rady pro tvorbu aplikací


Hlavní stránka  Produkty  Programový systém Control Web  3D grafika a GPU computing

3D grafika a GPU computing
Třírozměrná grafika přináší vizualizačním systémům nejvyšší v současné době dosažitelnou rychlost překreslování při bezkonkurenčně nejlepší kvalitě vytvořeného obrazu. Systém Control Web přináší tyto zobrazovací technologie do oblasti vizualizace průmyslových procesů, programů pro výuku a výzkum.

Vykreslování písma v OpenGL grafických kontextech
 Přesné, ostré a kvalitně vykreslené písmo již dávno považujeme za naprostou samozřejmost. Máme jej všude kolem sebe na obrazovkách svých telefonů a počítačů a jsme na něj zvyklí. Proč se tím tedy nyní zabývat. Nový update systému Control Web přináší v OpenGL vykreslovacích kontextech změnu ve vykreslování fontů. Někdo ti toho možná ani nevšimne, pro někoho ale může být tato nová technologie dost podstatná. Řeší totiž vykreslování při libovolné změně velikosti a proporcí panelů s udržením maximální ostrosti a pixelové přesnosti písma. (více...)
Využití grafických procesorů v systémech strojového vidění
 Co jsou zač ty podivné grafické procesory, které máme všichni ve svých počítačích? Máme se o ně zajímat? Zabýváme-li se aplikacemi strojového vidění, pak je dobré vědět, jak grafické procesory (GPU - Graphics Processing Unit) pracují, kde nám mohou vydatně pomoci a na co si naopak musíme dát pozor. (více...)
VisionLab uveden na trh
 Systém strojového vidění VisionLab má již za sebou řadu úspěšných a docela náročných aplikací. Často se jedná o takové úlohy, které se za pomoci jiných produktů nepovedlo vyřešit. Nyní je tento systém k dispozici pro každého zájemce o problematiku strojového vidění. (více...)
Filtry pro úpravy výsledného obrazu 3D scény
 Pro Service Pack 2 systému Control Web 6 je připraveno několik zajímavých rozšíření 3D vykreslovacího systému. Jedním z nich je i efekt záře, rozlévající se i do okolí zářících předmětů. (více...)
Přesná měření vrtáků a fréz pomocí kamery a systému Control Web
 Kamerové inspekční systémy obvykle poskytují velmi pohotová a rychlá měření ve snímaném obraze, požadavky na vysokou přesnost a reprodukovatelnost měření však obvykle tyto systémy citelně zdražují. Představujeme vám ukázku řešení, kde je vysoké přesnosti dosahováno i při použití komponent s velmi přístupnou cenou. (více...)
Softwarová kalibrace objektivů pro přesná měření pomocí kamer
 Geometrická zkreslení obrazového pole objektivů mají značný vliv na dosažitelnou přesnost měření rozměrů předmětů pomocí kamer a analýzy obrazu. Při vyšších požadavcích na přesnost můžeme buď použít velmi drahý objektiv, nebo využijeme pokročilých schopností kamerových virtuálních přístrojů systému Control Web. (více...)
Syntéza živého panoramatického obrazu prostřednictvím GPU
 Vysoký výkon současných programovatelných grafických procesorů nám umožňuje realizovat panoramatické kamery na principech, které byly ještě velmi nedávno za možnostmi dostupné výpočetní techniky. Schopnost v reálném čase vyvářet kruhový 360-ti stupňový panoramatický obraz s vysokým počtem snímků za sekundu z několika kamer má nyní nový virtuální přístroj systému Control Web. (více...)
Celoobrazovkový editor 3D scény
 3D scény je možno editovat "na místě" přímo v integrovaném vývojovém prostředí. Používá se k tomu editor, který je zabudován do plochy IDE systému Control Web. Tento vestavný editor je velmi pohotový a rychlý a kromě mnoha předností má dvě základní nevýhody — jeho velikost je omezena na plochu scény v aplikaci a umožňuje současně pouze jeden pohled na scénu. Tyto nedostatky napravuje nový celoobrazovkový editor scény, který je součástí systému Control Web 6. (více...)
Control Web 3D na grafických adaptérech ATI
 Základní funkce vykreslovacího systému sice vždy fungovaly obdobně na grafických adaptérech NVidia i ATI, nicméně o některé pokročilé efekty byli majitelé karet ATI přece jen ochuzeni. To se nyní konečně změnilo — nový systém Control Web 6 tak určitě potěší majitele moderních grafických karet ATI. (více...)
Střípky z vývojové dílny – několik zlepšení vykreslovacího systému
 Popis těch největších a nejdůležitějších změn a rozšíření si necháváme na okamžik ohlášení nové verze systému Control Web. Během vývoje je kromě prací na zásadních a rozsáhlých novinkách také průběžně vylepšováno a vylaďováno mnoho drobností — uvědomujeme si, že dokonalost se skládá z maličkostí. Na několik nových zlepšení grafického vykreslovacího systému se nyní můžeme podívat. (více...)
Střípky z vývojové dílny – co bude nového ve 3D vizualizaci
 Připravovaná šestá verze systému Control Web přinese několik zlepšení kvality vizualizace. Většina novinek využívá nových možností současných grafických karet, především programovatelnosti grafických procesorů. Kromě několika drobností jsou zde dva působivé shadery a ti autoři aplikací, kteří stojí před problémem vykreslování 3D scény pro internetového klienta budou určitě potěšeni novou možností, jak toto zadání vyřešit. (více...)
Jakou si vybrat grafickou kartu pro 3D vizualizaci — chyby 3D grafických ovladačů
 Chyby jsou v každém software a ani vedoucí firmy v oblasti 3D grafiky se jim nedokáží vyhnout. Na toto téma by bylo možno napsat celou knihu. Řada chyb v ovladačích se bezprostředně dotýká i 3D vykreslovacího systému v prostředí Control Web. Mnoho problémů v ovladačích vykreslovací systém ošetřuje nebo obchází, před některými zásadními nefunkčnostmi je ale moudřejší ustoupit bez boje... (více...)
Programové vybavení pro parkovací dům
 Třírozměrná vizualizace parkovacího domu přináší operátorovi dokonalý přehled. (více...)
Několik ukázek aplikací
 Paralelní superpočítače ukryté na současných grafických kartách je škoda nechávat nečinně spát. Podívejme se nyní na několik ukázek využití 3D grafiky v reálných aplikacích. (více...)
Krásný nový svět programovatelných GPU
 Architektura grafické pipeline se dlouhá desetiletí měnila jen velmi pozvolna. Grafické adaptéry sice byly stále více integrované, výkonnější a levnější, ale principy činnosti byly v zásadě stále tytéž. Až v posledních několika letech došlo k prudkému obratu - moderní grafické procesory jsou nyní programovatelné. Pojďme si ukázat alespoň trochu z toho, co tyto nové možnosti přináší vykreslovacímu stroji systému Control Web. (více...)
Potíže se stromy
 Je vůbec nutné, aby systém pro třírozměrnou vizualizaci průmyslových procesů vykresloval takové veskrze neprůmyslové objekty, jako jsou stromy? Těžko říct, jestli je to nutné, je to ale určitě velmi přínosné ... (více...)
Moderní technologie počítačové vizualizace
 Nemíváte také někdy pocit, že průmyslová automatizace je tak trochu "nudným oborem"? Je to asi tím, že se jí lidé zabývají převážně proto, že se jí pod tlakem okolností zabývat musejí. Je to jejich práce, jsou to jejich pracovní povinnosti. (více...)
 
 | O společnosti | Produkty | Podpora | Stažení software | Stažení dokumentů | 
Moravské přístroje, a.s., Masarykova 1148, Zlín-Malenovice, 76302